субота, 9 квітня 2011 р.

Wake up

Субота. 7-30 ранку. Прокинувся. Якого хрєна?? Чому весь тиждень з трудом прокидаєшся, продираєш зєньки і тулиш на труд, заспокоюючи себе думкою, що прийдуть довгожданні вихідні і я буду спати скільки захочу, доки не висплюсь за весь тиждень. Да фіг там! - прокидаєшся як завжди, але шо цікаво - абсолютно виспаний! Блін, а якже ті недоспанні хвилини чи години, яких нам так не вистачає протягом 5-ти робочих днів? Привичка...

Зато можна повалятись. Не кваплячись шось робити. Наприклад дочитати нещодавно придбану книженцію. Класс, легка, нейтральна писанина. Поклав її в тумбочку до інших книг, яких в мене тепер аж чотири! :). Одна з них книга Кузі Скрябіна - "Я Побєда і Берлін".
Скрябін - "Я Побєда і Берлін" 

Кльова книга, я її кілька разів перечитував. І Кузен мені подобається як людина.

Короче рано встав, значить буде більше часу, щоб шось зробити :)).
У всьому треба виділяти позитифф, тоді буде веселіше переносити всю цю жізнєнну хрєнь :)


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain