вівторок, 29 березня 2011 р.

Winter sport

Фоззі
Сьогодні прийшов спам на мило від Empik, що 3 дні діє знижка 25% на всю макулатуру. Я взагалі "буквоїдом" себе не вважаю - читаю не багато, купую друковані видання взагалі дуже рідко. Але згадав про одну книжку, яку вже давненько примітив - "Winter sport", автор Олександр Сидоренко він же всім відомий учасник гурту ТНМК - Фоззі. Це вже друга його робота. Перша книга називається - "Ели воду из-под крана", яку я теж придбав і швиденько прочитав. Обидві книжки являють собою не надто товсті збірочки історій, чи то росказів про життя в часи союзних республік.

Winter sport
Ели воду из-под крана
Мені подобається стиль написання Фоззі - як говориться, так і пишеться. Використання різного жаргону в перемішку з ненормативною лексикою :). Короче ніяк заумних книжок із скритим підтекстом, філософськими темами чи метою щось навчити, просто історії з життя.
Тож я швиденько замовив через сайт книжечку, тьотя з магазу мені перезвонила, сказала, що її вже відложили для мене. Вийшовши на обід зайшов в магаз, забрав книжечку і встиг навіть трохи почитати. 


З.І. Кому цікаво - пишіть, я не жадний :) , дам почитати :)


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain