четвер, 7 квітня 2011 р.

Режим докладчика

презентация
Вчора сидів до половини другого ночі готувався до семінару. Дали мені на доклад  дві презенташки. Блін, семінари з проекторами і купою народу чомусь мені завжди нагадують здачу наших дипломних робіт в унівєрі. Стоїш як обісраний, зато весь при параді в кАсцюмі. Шось там чешиш своїм заплітаючимся від переживань язиком, плавно засинаючим від нудьги женЩінам. Тихенько ссишся від переживань в свої накремляні туХлі і думаєш швидше б він закінчився цей шаБаш :) . Останній раз я виступав на такому мітінгу года 2 назад, коли їздив в командіровку до Севастополя. 

Замітив, що нєрвний мандраж в мене наступає і закінчується лише на початку виступу, решту презентації все проходить досить легко і не вимушено. Тьоті навіть трішки оживились, почали проявляти зацікавленість і задавати якісь каверзні питання.
Главну фішку, яку я відкрив для себе в "паУвер пАінті" - "режим докладчика". Ця фіча дає змогу виводити на екран проектора лише слайди презентації, а на ноут виводити презентацію разом з комментами до слайдів! Для мене це було відкриттям і спасінням. Давно юзаю Power Point, але про цю функцію раніше не чув. Понаписував коменти до кожного слайду, запустив презентуху і сидячи собі на рослабусі дивишся на ноут і читаєш коменти, а народ втикає на екран :). Красота!


2 коментарі:

Unknown сказав...

Маладца! Я теж про цю функцію не знав, буду пробувати, бо в нас презентації кожен тиждень.

Unknown сказав...

Дякую, Жека!
Функція реально корисна. Пробуй, напишеш свої враження :)

Ratings and Recommendations by outbrain