четвер, 10 березня 2011 р.

iRiver E100

iRiver E100
Років зо 5 назад придбав я такий плеєрок від iRiver, модель Е100 з 4Гб внутрішньої памяті.
Отлічний апаратєц, все влаштовує. Єдине, що вийшло з ладу так це наушніки, тупо розломались навпіл. А ще, в мене нарешті закінчилось вільне місце, 4 Гб заповнені підверх, потрібно купити карточку.
Тепер, трохи детальніше. Коли вибирав плеєр, то цей відразу ж сподобався, тільки колір спочатку хотів інший, але нічого, білий теж досить стильний. Основні вимоги при купівлі були такі: гарне звучання, зручне кириличне меню, зручне управління, ємнісна батерейка, наявність радіо та розмір памяті. По всім цим параметрам Е100 мене повністю влаштовував! І після 5-ти річного терміну користування він цілком виправдав мої сподівання. Віддав я тоді за нього близько 1000 грн.
Окрім описаних вище функцій та можливостей я також отримав: можливість запису з радіо, звучання музики через зовнішній динамік(без наушніків), відтворення картинок та деяких форматів відео, читання текстових файлів(книг на приклад) досить великий екран дозволяє читати не сильно напрягаючись, блокування від випадкового натискання клавіш, слот для додаткової карти памяті, яскрава підсвітка, також підключення до компа через mini-USB і зручна прога для завантаження мультимедіа на плеєр. Досить швидко відбувається зарядка плеєра від компа, 2-3 години. З часом вийшла нова прошивка, яку я вдало без проблем змінив.

З.І. Загалом мені нра в ньому ВСЕ! Але особливо: плоский-компактний дизайн, гарна якість звучання, достатня гучність, батерея, якої вистачає на добрий відрізок часу (годин 15 безперебійного слухання!), зручний радіо приймач з можливістю збереження станцій.
Вважаю однією із моїх найвдаліших покупок!



Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain