четвер, 10 березня 2011 р.

Сладкоїжки торжествують!

тістечко
Всім сладкоїжкам і каво-манам присвячується! 
Вчора ходили в розвідку. Нарешті відкрився в нашій "Віннєції" заклад, де можна смачненько пообїдатися - "Золотий дукат". Це нова шоколадо-кофейня, на Хмельницькому шоссе, біля Евересту. Затишний, 2-х поверховий кафік, стилізований під старовину, повсюди спостерігається кава: в мебелі, в декорі, на картинах... в повітрі самособою кавовий аромат, звучить спокійна музичка, приглушене світло, дуже красиво оформлено!
Хто був у Львові або в столиці, то міг вже побувати в закладі такого типу. Тепер таке файне місцечко є і в нас. Для нашого міста то трохи в новинку, тому що тут, не продають жодного алкоголю, тут не можна палити, і тут немає нічого окрім ароматної кави, пахучих чаїв та різноманіття смачнющих дєсіків(десертів).

кава
Я не люблю каву, але мені дуже подобаєтсья, як жеж вона ароматно пахне. Стоіть там до речі, машина для обсмажування кави. Натомість, я себе вважаю великим ласуном, фанатом різних десертів: великих, маленьких, фруктових, шоколадних, молочних, цукерок, тортиків, тістечок, пічінюшичок, зі згущенкою, з горішками, з ізюмом, з морозивом... :))) 
Солодощі - це моя слабість, для мене логічним і обовязковим закінченням будь-якої трапєзи є дєсік. Мясо - то для тіла, а смачнюски - то для душі, така моя філософія :). 
Були ми ввечері, народу не дуже багато. Привітні дівчата - офіціантки, запропонували піднятись на другий поверх. Заходиш і згадується початок пісні Ёлки - Прованс : "...уютное каффе..".


Від вибору кави і десертів в меню, в очах аж рябить. Але я так вибирати не люблю, тому спустився вниз, до вітрини з дєсіками... і застряв. Реально завтикав на кілька хвилин, перед крутящимися на підносах тістечках. (як Рокфор з "Чіп і Дейл") Дєвочька запитала чи я вже вибрав, ато заляпав вже своєю слюною всю вітрину і підлогу навколо :)) Я не знаю, я все хочу, все і одразу!
В результаті, замовив запашний карпатський чайок, з тістечком у формі мішечка. Тістечко було просто божественне! В нашій Вінниці я такого ще не куштував, дєвочька сказала, що привозять їх із Ужгорода. Ми прекрасно провели пів години, насолоджуючись чюдо смаколиками і вирішили, що наш прихід сюди не останній :)) ,принаймі для мене, доки все не перепробую :)) Хочеться сказати, що ціни також не сильно кусючі, доступні.

Золотий дукат
Тож, підсумовуючи розвєд-операцію: гарний інтерєр, приємна атмосфера, привітний персонал, доступні ціни, шикарний вибір, ну, і нереально смачно ! Що ще потрібно? Мені особисто, сподобалось все!

З.І. Сладкоїжки, єднаймось! Всім, хто ще не був, рекомендую!




Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain