середа, 9 березня 2011 р.

Blog on Blogger, one month

Блоггер
Пройшов майже місяць, з того часу, як я створив свій блог на Blogger. За цей місяць діізнався багато нових термінів та принципів роботи різних штуковин. Хочу поділитись деякими спостереженнями.
Індексація. Тобто появлєніє вашого ресурса в пошукових системах і тим самим більша доступність для всіх юзерів. Статистика свідчить, що більшість юзерів користуються пошуковою системою Google. Отже потрібно попасти в гугль. З цим проблем не було. Тому що платформа Блоггер належить Гуглю і він чудово і надиво швидко індексує блоги створені на Блоггері. Єсть там в гугля ще така штука, як "інструменти для Веб майстрів", засунув туди свій блог, добавив карту сайту і через пів години перший результат - гугль бот проіндексував мій блог із його кількома записами.
На другому місці серед пошукових систем нашого регіону - Яндекс. Тут теж є вкладка для веб майстрів, добавив і сюди. Але так як продукт (блоггер) конкурентний, то з індексацією тут не все сладко. Я став в чергу на індексацію, як написав мені яндекс. Написано було, що вона може зайняти до двох тижнів. Але фіг там, я чекав майже місяць! Іто, розмісивши сцилку мого блога в коментах, на авторитетному ресурсі! А так, навіть не знаю, скільки б я чекав.
Добавив я свій блог і на інших пошукових системах, які хаймають зовсім малу аудиторію користувачів, результат правда ще не перевіряв.
Маю профіль з фотками на Picasa. З часом замітив, що зявився на ньому закритий каталог, в який падають всі пікчерси, котрі маю на блозі.
Експерементував також із різними віджетами для блога. Але із-зі проблеми не сумісності, точніше не роботоздатності чи то не коректної роботоздатності повидаляв їх. Пізніше замітив, що гугль перестав індексувати нові пости. Почалось це також після того, як поставив один віджет. Що саме цікаве мені подобається - знаходиш у чюваків на сайтах, описи якихось начебто нормальних віджетів, але на свої сайти, вони їх не ставлять :)) Короче юзаю лише стандартні віджети.
Також досить цікава та інформативна штука є , називається  гугль аналітікс. Дає змогу слідкувати за вашим сайтом в різних розрізах, аналізувати різними аналітичними звітами.

З.І. Поки що все, буду слідкувати далі.




Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain