субота, 7 травня 2011 р.

Москва-3

Електробритва Москва-3
Забрав сьогодні посилочку заказану на передодні. Електробритва "Москва-3", в повному комплекті, в майже ідеальному стані, у використані не була! "Вєщь" 1972 року випуску!
Схожа бритва була мабуть чи не у всіх радянських товаріщів. І у мого батяні була схожа, "Харків" називалась. Я бриюсь станком, елетробритвою ще ніколи не пробував.
Минулої неділі їздили до родичів в Шостку. Там дізнався, що одна дуже хороша людина мріє про такий девайс. Вирішив зробити подарунок.
В неті виявилось не дуже багато пропозицій, але серед них таки була одна яка мені підійшла. Знаходилась правда в файному місті Тернополі, але при сучасних умовах інше місто не проблема. Чесний та відповідальний продавець все оперативно зробив. В обід я проплатив, а насупного дня вже забрав своє замовлення.
Довольний шо слон, тому що сам люблю "різні штуки" з минулого. В них є якась чарівна нотка, яка притягує. Береш в руки і відчуваєш, що річ добротна і якась більш якісніша ніж сучасні... хоч і зроблена в "совку". В мене такий мотлох чомусь викликає більшу довіру ніж на приклад китайське барахло.
Москва-3

електробритва

Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain