неділя, 17 квітня 2011 р.

Stencil або "очюмелые ручки", частина I

Знайшовши парочку вже добряче підношених футболок, захотілось якось їх трохи оживити, наліпивши на них зображення. Нещодавній перегляд стрічки "Exit through the gift shop", залишив ще теплими спогади про поп-арт, графітті та трафарети. Тому приблизний метод нанесення було обрано - трафарет. Довго шукати цікаві та не важкі для мене картинки, не довелось, адже Інет то не лише величезна мусорна яма, а інколи й кладєзь полєзних та важливих речей :).

Губка Боб
В пригоді знадобився і мій перший струменевий принтер Canon S100, який останній раз друкував ще мабудь в 2002 році. Але почистивши та заправивши даний екземпляр він несподівано ожив! Швидкість звичайно черепашача, але як кажуть мєдлєнно і увєрєнно :). Вирішив спочатку роздрукувати на звичайний А4, а потім це наклеїти на картонку. Ідея виявилась фіговою :(. Трохи покопирсавшись в столовці з канцелярією була знайдена чюдна, не дуже товста картонка А4, яку мій малюк-принтер з радістю пропустив через себе.
Озброївшись спец ножом, щось на зразок канцелярського, але самопальний, з міцної нержавіючої сталюки, я принявся вирізати різні загогуліни на трафареті. Робота ця, чесно кажучи великого задоволення не доставляє, гіморой ще той. Тому паралельно з вирізанням дивився хорор-фільм "Паранормальное явление" :).
трафарет
Трафарет готовий. Далі фарба. Фарбу попросив у коханої. Позичила мені акрилову фарбу Decola, для різних поверхонь, сказала що один фіг, що для тканин купувати що для металу та пластмаси . Просто потім потрібно покрити акриловим лаком! Повірив спецу.
В ролі щіточки виступив шматок нової губки для миття посуду :).
Отож трафарет готовий, фарба є, щіточка є, футболки випрасовані та проглажені(там же і щаманив- на гладільні дошці :) ).
Почнемо. Закріпив трафарет по краях скотчем, щоб не здвинувся. 10 хвилин і вуаля, готово!
Перший трабл - це тонкі полосочки і контури, які постійно так і стараються здвинутись(закріпити їх спочатку неполучилось). Трабл другий - футболка була не дужа плотна, тому фарба перейшла на іншу сторону, але на спині нічого невидно :) (Підложити щось в середину футболки я спочатку не додумався ).
розпис футболки
Але зробивши другу спробу, на інші футболці, я врахував попередні недоліки: в середину підложив картоночку, окрім скотча, деякі частини закріпив булавками. Друга вийшла краще. Фарба висохла протягом 2-х годин. Вирішив одну футболку покрити лаком,а іншу заалишити так як є, ради експеременту.

Наступними пацієнтами були старенький рюкзак і чорна плотніша футболка, на яку я наносив білий малюнок.
Результат мені особисто сподобався . Та й футболки стали якісь живіші

Трафарет "Мафія"

Pumpkin

З.І. Фоткав вже після того, через тиждень, футболки лежали зложені, тому такі мяті. Після кількох стірок результат особо не змінився, але все таки зверху потрібно покривати прозорим акрілом.




Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain