неділя, 17 квітня 2011 р.

Hand made або "очюмелые ручки", частина II

Продовжуючи тему "рукоблудства" :) в свободний час розкажу вас про плетіння різної хрєні із газет.
корзина із газет

А почалось все з того, що блукаючи по одному з неосяжних маркетів згадав, що давно хотів собі придбадати мусорну корзину для паперових відходів, але побачивши ціну, яку за них заломили... проснулось в мені національне животне - ЖАБА :), короче зажав я бабло. Но, прийшовши додому, на допомогу мені, у вирішенні питання сміттєвого відра, знову прийшов "іньтєрнєт", давні навички та деякі підручні срєдства :). Отже,таваріщі, тема сьогоднішнього запису - "Створення мусорної корзини із газет". 


Скажу одразу, ідея не моя. Підкупила мене своєю дешевизною(думаю стопка старих газет є в багатьох) і простотою. Використовується техніка плетіння лозою, деякий досвід в плетінні лозою в мене колись був.
Для тих, кому цікава послідовність, нижче короткий алгоритм:

Вам знадобиться кілька газет, ножниці, клей і якась проволочка(ідеально підходить шпиця для вязання)
матеріали та інструменти
 1. газету ріжимо на полоски.
полоски
 2. накручуємо полоски на шпицю, тим самим отримуємо трубочки
трубочки
 3. ну а далі вже техніка плетіння лозою: складаємо навхрест 5 на 5 трубочок і обплітаємо їх по колу ...
днище
 4. коли дно готове, переходимо до стінок. для того, щоб наша конструкція не втрачала форму, я використав 5л бутель з водою(можна і без цього, але мені так легше)
"оппльот"
 доплівши до потрібної висоти робимо косічкою як в леді "Ю" окантовочку і усьо.
відьорко

корзина

урна
 Далі можна фарбою з балончика попчихати,тепер точно фінал.
пофарбована корзинка
Ось так от, як що не вглядатись то взагалі невидно, що це зроблено з газет! Конструкція виходить доволі стійка та міцна. Плюс покриття фарбою трохи захистить від вологи.
Папір, в порівнянні з лозою більш гнучкий матеріал,не потреБляючий додаткової обробки і що мені ще сподобалось не видно стиків, тобто, коли закінчилась трубочка, вставляєте в неї іншу і продовжуєте.

Доповненням до даного девайсу була лсь така "хрєнь з ручкою" типу кришка :).
кришка

кришка
плетіння з паперу

  плетение из бумаги  


З.І. Так, трохи кривенька, можливо завеликі щілини, але тепер знаю, як це виправити в наступному "творінні". Я особисто результатом задоволений, не дивлячись на деякі недочьоти.
Буду радий, якщо комусь даний запис був цікавим або просто, перечитавши зявились якісь нові ідеї. Ласкаво просимо в "кружок рукоблудастів" :) !



Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain