неділя, 3 квітня 2011 р.

5D cinema

5d кинотеатр
Даби не відставати від життя і всіх новинок, які воно нам підкидає сходили в 5д-кінотеатр. Для тих хто відстав від паравозу, буква "Д" здається означає з піндоського Dimention - ізмірєніє або величина. 5Д - це окрім обємного зображення й еффектного стерео саунду ще й динамічна, рухома платформа з вібруючими кріслами та набором спецефектів, таких як: вітер, каплі води, а іноді ще й запах та деякі ефекти дотику!
В наші Віннєції є кілька 5д-кінотеатрів. Ми ходили в той, що в "Мегамоллі". Вартість квитка - 20 рубасів. Тривалість сеансу - 5 хвилин. З десяток відео-стрічок, на різні смаки. Платформа обладнана 4-ми кріслами. Відос довго не вибирали, запитали у адміна, що саме еффектне. Порадив подивитись про якихось павуків і гарбузів.
Чесно кажучи я очікував більшого від цього 5Д :(. Да, однозначно крутіше ніж 3Д, але не таке круте, як розрекламували. Можливо ми вибрали просто не той фільм. Відео - робота по жанру - хорор фільм, але ні мене, ні двох дорослих дівчат, а ні 8-ми річну малявку цей "мультик" не налякав! На кріслах кльово качає, навіть трохи підташнює :). Краще б американські горки подивились, але нажаль їх чомусь не було :(.
Ось ролік того, що я очікував відчути :)))



З.І. Мій вердикт - спробувати один раз однозначно варто, але я наприклад вдруге наврят піду, хіба що не в Вінниці :).


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain