вівторок, 29 березня 2011 р.

Флібустьєр

Флібустьєр
Продовжуючи пошуки "вміняємої" харчебні для обіду потрпала на очі таверна "Флібустьєр". Знаходиться на площі Гагаріна, навпроти універмагу, внизу біля авіа-касс. Досить вилике підвальне приміщення, не погано оформлено. Прийшов десь в 14-15 дня, за одним із столиків сиділа компанія із 3 чоловік. Попередивши офіціанта, що в мене є лише пів години на пообідати, отримав у відповідь, що цього часу більше ніж вистачить. І таки да, за 10 хвилин він мені приніс першу частину комплексного обіду - гаряченький борщ із сметаною і хліб. Поки доїв борщ принесли смажену картоплю із курячою відбивною і салат із буряка. Залив це все грінфілдом. Ітого - 25 грн. Як на мене, то досить гуманно. Наївся я від пуза :).

Попердній пошук місця  для обіду неподалік роботи залишив мені не зовсім приємні спогади про 1-совдеповську столовку з її алюмінієвими ложками і жирнючими стравами та 2-стікляшку, де немає ні перших страв, ні гарнірів і космічні ціни :(. Тому таверна підвернулась якраз в тєму.

З.І. Даби подітожити: швидко, смачно, недорого. Думаю, що буду ходити сюдити на обід, доки не набридне :). Імхо, кафік самий звичайний, в плані кулінарії, жодних кулінарних новинок чи ізісків. Всамий раз для перекусів, а не дял романтичних вечірок :).


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain