середа, 23 березня 2011 р.

Barber

Проснувшись зранку спійвмав себе на думці, що час вже підстригти свою шевелюру. Судячи з волосяного покрову на моїй голові можна зробити висновок, що з родичами із Шостки ми бачились давненько :). Оскільки стриже мене лише одна людина - це сестра моєї коханої, яка працює перукарем і живе в Шостці. Я навіть не памятаю, коли воостаннє був у перукарні і взагалі платив за стрижку :). Мабуть що років з 5 назад так точно, ще коли я навчався в унівєрі в столиці.

Згадав також ті студентські часи, коли в мене впала клямка і я захотів відростити довге волосся. Зараз дивитись на ті фотки без посмішки просто не можу.
"Елвіс" в студентські роки

Відео про те, як один чювак, фотав себе щодня протягом 8-и років, в одному й тому ж ракурсі.
Така собі трансофрмація :)



Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain