четвер, 28 квітня 2011 р.

MMM

ммм пирамида
Вчора подивився недавно вийшовший на екрани фільмєц - "Піраммміда". Як стверджують його творці оснований на реальних подіях. Мені судити важко, так воно було чи не так, тому що я хоть тоді вже й народився та один фіг нічого не памятаю.
Нічого особливо чи не звичайного від перегляду я не чекав. Було просто цікаво як покажуть фінансово математичні аспекти цієї піраміди.

Я так думаю, що скорий вихід цього фільму можна було очікувати. В звязку з недавніми заявами Мавроді про нову, чергову піраміду, на цей раз в інтернеті.
Преса не могла оминути цю заяву, тай самого "генія" також. А тим більше кіноіндустрія немогла залишитись в стороні від проявленого інтересу публіки до цієї персони і "МММ" в цілому як подію в історії.

З.І. Фільм такий собі. Але думаю молодому поколінню буде цікаво і корисно для загального розвитку подивитись. Моє ставлення до цієї "афери" абсолютно нейтральне. Людей же ніхто не тягнув туди і не заставляв, все було добровільно. Я вважаю, що Мавроді молодець, що зміг таке придумати  і провернути, башка варить як нада. Якщо ви такі розумні, хто вам не дає замутити  якусь свою "шнягу" ?

Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain