понеділок, 4 квітня 2011 р.

Horse riding

лошадко
В неділю погодка нас порадувала сонечком і зявилась пропозиція випробувати себе у верхові їзді. Точніше в суботу вирішили, що якщо в неділю буде сонячно, то підемо кататись на лошадко. Адреса і телефон "Поні клубу" в мене була вже давно, ще минулого року ми збирались але так і не зібрались... Перезвонили, замовили 4-ри коника  на 11-00.
Попередній досвід верхової їзди був лише в мене, і то не самий удачний - років 8 назад я пробував прокататись, але лошадко попався занадто агресивний і так впиздячив, що я зі свистом з нього злетів. Після того в мене ще довго не виникало бажання знову залізти на цю тварину. Дівчата взагалі ще не сиділи в сідлі.
Познайомились з інструкторшою, яка росказала нам основні правила поводження з кониками. Доки я з нею готували наших рисаків дівчата пішли в магаз за сахарком і бубликами, щоб так сказать поближче познайомитись із вороними :). Осідлали лошадків, одягли захисні казки і фперьод. Тормоз-газ, вправо-вліво, все досить таки просто і зрозуміло. Коні спокійні, навчені, не перший раз везуть вершників. Через дорогу і в парк. Сонечко в спину пригріває.
Спочатку було трохи не комфортно і важкувато спіймати баланс, але через пів години ми себе почували набагато впевненіше. Інструктор сказала, що при верхові їзді використовуються майже всі групи людських мязів! І таки да, наступного дня ми це відчули. Особливо в районі матні :).

Horse riding 

З.І. Цілу годину ми катали на кониках, час минув майже непомітно. Всім сподобалось, отримали купу задоволення і нових вражень. Тепер маємо ще один вид відпочинку - верхова їзда!


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain