пʼятниця, 25 березня 2011 р.

DataGroup

ДатаГруп
 Вже десь пів року як я перейшов на інтернет провайдера ДатаГруп. Якістю зєднання та швидкістю цілком задоволений. Обривів майже не буває. Був період, коли вони проводили якісь там технічні роботи і нет пропадав, але про ці роботи на сайті висіла інформація завчасно. Я підключений через АDSL, сплачую 75грн в місяць за безлімітний нет, швидкість 1 Мб. Пізніше замітив, що швидкість зросла до 5 Мб. 
14 березня отримав на мило листа від Дати. В якому мені повідомили про те, що вже працює нова послуга "Миттєвий інтернет" і відповідно швидкість мого зєднання можна збільшити. Заповнив анкету про бажання збільшити швидкість і відправив назад. Сьогодні зателефонувала чюха з офісу Дати і запитала, коли можна прийти підключити "новий" нет. Так що провайдер не пасе задніх і судячи з обіцянок, скоро я вже зможу юзати за свої 75 грн 50 Мбит/с! Чому я не сказанно радий :).
Залишилось лише знайти час і підєднатись.


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain