понеділок, 14 березня 2011 р.

Бєздарь...

коте
Бєздарь, іншого слова не можу підібрати.
Чомусь не складаються в мене відносини з невідємною чюдом багатьох людей - стіралкою. Одного разу постірав кольорову постіль з якоюсь новою, теж кольоровою шмоткою, а вона падла полиняла, отримав втик від коханої. Потім під руку попала біла футболка, яка в результаті стала рожевою. Після неї постраждала моя улюблена футболка, вона теж стала незрозумілого пурпурного кольору.
Сьогодня я получив черговий пропиздон від коханої. закинув постіратись постліне. Сидимо за столом, снідаємо, розмовляємо. Аж рапотм вона в подиві завмирає. В стіралці крутиться ведмежа жопа :((. Знімаючи з кроваті постіль, я впопихах захватив мягкогомедведа, якого ж сам її і подарував.
Прощєнія мені нема. Обідно лише те, що кожного разу я тупо не додивився, Я НЕ СПЕЦІАЛЬНО!


Немає коментарів:

Ratings and Recommendations by outbrain